ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
შეფასება
|
1-2
|
3-5
|
6-7-8
|
9-10
|
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება
|
მოსწავლე იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში. პასიურია
|
გაკვეთილში ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს კონცენტრირება.
|
გაკვეთილზე აქტიურის, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს
|
გაკვეთილზე აქტიურია, მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს
|
ინფორმაციის წყაროების შეჯამების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა
|
ჯგუფის მუშაობაში არ შეაქვს წვლილი, არ თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან
|
ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს ინფორმაცია
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს ინფორმაცია და წყაროები თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან,
|
კარგად ახერხებს შეაჯამოს, გააანალიზოს ინფორმაცია და წყაროები, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს წვლილი, არის გამოხატული ლიდერი
|
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით
|
უჭირს საკუთარი
მოსაზრების გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია
|
კარგად ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას არა მხოლოდ ფაქტებითა და არგუმენტებით, არამედ პარალელებითა და ანალიზით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია
|
შეფასების რუბრიკები
Комментариев нет:
Отправить комментарий